Alla inlägg under mars 2010

Av Erling Af Klinte - 3 mars 2010 14:21

Tänk att det kan vara så svårt för så många att göra rätt.

Jag skulle uppskatta om ni när ni vaknar imorgon antar utmaningen att hålla hela morgondagen felfri.

Om alla för bara en dag kunde - som undertecknad - göra rätt skulle vi få en mycket behagligare värld.


Tack.


/Erling

Av Erling Af Klinte - 3 mars 2010 14:16

Jag har inte skrivit någonting här på länge, det beror absolut inte på att det saknas ämnen att skriva om - snarare att jag på allvar har försökt förstå människor.

Jag förstår människorna mycket väl nu, och en allt för stor del av den totala mängden människor borde verkligen inte släppas lösa. Exempelvis tvingas jag vandra bland individer som i trappor och köbildningar väljer att helt oprovocerat stanna, vilket leder till att alla bakom denne/denna tvingas stanna upp för att inte gå över den stannande individen.

Det finns allt för många exempel på dåligt uppförande hos allt för många för att ta upp det här och nu, men jag lovar att återkomma när jag känner mig mer förorättad än vanligt.


Tack.

/Erling 

Ovido - Quiz & Flashcards